توجه
  • JW_SIG_PRG

رويدادها

جمعه, 08 فروردين 1393

پیام تبریک مجمع فرهنگیان استان مرکزی به مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان مرکزی

جناب آقای شهریار فولادوند  

انتصاب مسرت بخش  شما برادر ارزشی ، مؤمن و متعهد در منصب  مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش فضای دانش و بینش  در کالبد همه علاقمندان به این مجموعه عظیم علمی گردیده است.

ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت داریم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی تعلیم وتربیت خواستاریم.



                                                                   
مجمع فرهنگیان ایران اسلامی (استان مرکزی(

سه شنبه, 01 مهر 1393

بیانیه مجمع فرهنگیان ایران اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی 94-93

» سرویس: سياسي - سياست داخلي
logoye site.jpg

مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با صدور بیانیه ای به مناسبت آغاز سال تحصیلی 94-93 از وزیر آموزش و پرورش خواستند تا با ارائه ترجمانی صحیح از سیاست تدبیر و امید در آموزش و پرورش و تاسیس پارلمان معلمان، موجبات دلگرمی فرهنگیان را فراهم آورد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن کامل بیانیه مجمع فرهنگیان ایران اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به شرح زیر است:

فرخنده روز ملی اول مهر بر مجموعه فرهنگیان فرهیخته بویژه معلمان گرانمایه، اساتید دانشگاه ها، دانشجویان، دانش آموزان و همه دلسوزان نظام تعلیم و تربیت که در راه اعتلای فرهنگ وتربیت این مرز و بوم قدم برمی دارند مبارک باد.

سه شنبه, 21 مرداد 1393

مشاور وزیر در امور تشکل های فرهنگیان منصوب شد
طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، عادل عبدی عضو شورای مرکزی مجمع فرهنگیان ایران اسلامی به سمت «مشاور وزیر در امور تشکل های فرهنگیان» منصوب شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن کامل حکم به شرح زیر است:

چهارشنبه, 01 مرداد 1393
بیانیه مجمع فرهنگیان ایران اسلامی شهرستان خمین
به نام خدا
رژیم صهیونیستی براي فرار از انزوا و جلوگیري از برقراري وحدت فلسطینیان براي 
چندمین بار در سالهاي اخیر و در ماه مبارك رمضان که ماه رحمت خداوندیست، دست به 
دوشنبه, 23 تیر 1393

برنامه شبهای احیاء اصلاح طلبان واقع در حسینیه فاطمه الزهرا
دوشنبه 23/04/93 مصادف با شب 17 رمضان حجت‌الاسلام مسعود ادیب در باب تعامل صلح و اخلاق در آموزه‌های قرآنی سخنرانی می‌کند.
• سه‌شنبه 24/04/93 مصادف با شب 18 رمضان حجت‌الاسلام یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقلیت‌ها و مذاهب پیرامون معیارهای حکومت علوی صحبت خواهد کرد.

شنبه, 21 تیر 1393

مراسم افطاری مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، شب گذشته با حضور جمعی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب در محل کانون فرهنگی قدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن رهامی دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در این مراسم با اشاره به اهمیت صله رحم و دیدار مؤمنان با یکدیگر اظهار کرد: ما علاوه بر این دیدارها و نشست‌ها احتیاج به جلساتی داریم که قبل از انقلاب بصورت خانوادگی و در مساجد برگزار می‌کردیم.

پنج شنبه, 19 تیر 1393

تيم فوتبال ايران حذف شد ، اما هم داور و هم مسي را مي بخشيم

دکتر امیر اشراقی دكتري تخصصي تربيت بدني ، عضو مجمع فرهنگيان ايران اسلامي

" اگر قرار باشد خون را با خون شست دچار بدبختی می شویم ، ببخشیم اما فراموش نکنیم !
ما هم به ذهن سلیم و هم قلب نیازمندیم ، شکوه زندگی این نیست که هرگز به زانو درنیائیم ، در این است که هر بار افتادیم ، دوباره برخیریم ... "

یکشنبه, 08 تیر 1393
گزارش ديدار اعضای مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با وزير محترم اموزش و پروش در مورخه ی سه شنبه سوم تیرماه 1393
این دیدار حدود ساعت 19 و 30 دقیقه ی عصر روز سه شنبه سوم تیرماه 1393 با حضور وزیر و قائم مقام ایشان آقای دکتر بطحایی و جمعی از اعضای مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در دفتر وزیر صورت گرفت. ابتدا جناب آقای بطحائی ضمن خوش آمد گویی به اعضای مجمع فرهنگیان به مشکلات و مسائل آموزش و پرورش در سال گذشته اشاره نمودند. سپس آقای کمیجانی دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی ضمن تشکر و قدر دانی از وزیر به خاطر برگزاری این دیدار به معرفی مجمع فرهنگیان از نظر تاریخچه ، اهداف و خط ومشی پرداخت.
اهم گفته های فرج کمیجانی دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی و سایر اعضای در این دیدار به شرح زیر می باشد. 
1-تشكر از وزير به خاطر اينكه با وجود این همه مشكلات ،جسارت به خرج داده و در این شرایط بسیار سخت قبول مسئوليت نموده ايد.
2-در باره ي مجمع فرهنگيان و چگونگي شكل گيري ان توضيح دادند که مجمع فرهنگیان از سال 81 تشکیل و در سال 82 مجوز فعالیت از وزارت کشور گرفته است. اساسنامه و مرام نامه ی ان به گونه ای تنظیم شده است که همخوانی بسیار زیادی با برنامه های آقای وزیر دارد انگار جناب آقای فانی مرامنامه مجمع فرهنگیان ایران اسلامی را نوشته اند که این امر باعث همفکری و قرابت زیادی بین ما و آقای وزیر شده است لذا ما هر چه در توان داریم برای رسیدن به اهداف عالیه کوتاهی شما نخواهیم کرد. آقای کمیجانی اشاره کردند که مجمع با شورای مرکزی 25 نفره مدیریت می شود در 31 استان کشور هم حضور فعال دارد بطوری که در 21 استان شورای مرکزی تعریف شده در 9 استان نماینده داریم و استان تهران را به لحاظ اهمیت موضوع ویژه دیده ایم بطوریکه در استان تهران 47 حوزه ی حزبی تعریف کرده ایم که 38 حوزه ی فعال در سطح استان تهران داریم ، که در هر حوزه حزبی حداقل یک رئیس 15 نفر شورای حوزه عضو می باشند . تمامی اعضا معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران و حامی دولت تدبیر و امید و وزیر اموزش و پرورش هستند.
3- سال 93 می تواند بهترین و استثنایی ترین سال فعالیت برای آموزش و پرورش باشد چرا که شخص با تجربه ای مثل آقای دکتر فانی که معلمی با تجربه و دارای دانش فنی مدیریتی هستند در راس وزارتخانه قرار گرفته اند و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اموزش و پرورش که در این چند سال گذشته منحصر به فرد بوده ، و حمایت های ویژه جناب آقای رئیس جمهور که انصافا بیانات حمایت آمیز خوبی از آموزش و پرورش داشته اند به شرط اینکه شما و تیم مدیریتتان بتوانند از این فرصت استسنایی استفاده کنید که متاسفانه ما هیچ نشانه ای نمی بینیم لذا با توجه به اینها اولین انتظار مجمع فرهنگیان از شما اینست که از این فرصت بخوبی استفاده کنید.4-. طی نظر سنجی مجمع فرهنگیان که با نمونه آماری 500 نفر از معلمان تهران در قالب یک پرسشنامه ی با 20 سوال صورت گرفته در تجزیه و تحلیل این پرسشنامه این نتایج به دست آمده است.موفق ترین افراد دولت تدبیر و امید به ترتیب آقای هاشمی وزیر بهداشت خانم ابتکار و اقای زنگنه بودند که هر کدام از فضای رسانه ای استفاده ی مفید و بالایی انجام داده بودند در حالی که آقای فانی از این فضا بی بهره است.ما انتظار داشتیم نفر اول این نظر سنجی شخص آقای فانی باشد لذا پيشنهاددوم ما این است كه آقاي فاني و تیم شان حضور جدی تری در در رسانه ها داشته باشند. 5- انتظار ما این بود که در یک سال گذشته جناب آقای فانی ترجماني از سیاست تدبير و اميد در آموزش و پرورش را تدوین و اعلام می کردند. ما به عنوان مجمع فرهنگیان ایران اسلامی تمام سخنان ریس جمهور را قبل و بعد از انتخابات که در مورد اموزش و پرورش گفته اند را گردآوری و دسته بندی کرده ایم که به صورت مکتوب تقدیم می گردد
گزیده هایی از ترجمان سیاست تدبیر و امید در آموزش و پرورش
برگرفته از متن سخنرانی های ریاست محترم جمهور جناب اقای دکتر حسن روحانی قبل و بعد از انتخابات
از وزیر محترم آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید انتظار داریم در عملیاتی کردن این وعده ها اقدام عاجل فرمایند
الف )عدالت آموزشی
* ایجاد نظام آموزشی مناسب ، عادلانه با پوشش فراگیر، غیر طبقاتی ،با کیفیتی که تضمین کننده آینده جامعه باشد ، که این امر خطیربی برو برگرد وبدون هیچ منتی از وظایف حاکمیتیست و وظیفه ماست که نظام آموزشی کشورمان را به مسیر درست برگردانیم .
*اجرای کامل فصول حقوق ملت در قانون اساسی خصوصا اصول 15 و 30 قانون اساسی و متوقف کردن شیوه های مبتذل اخذ وجه از خانواده ها توسط مدارس تحت عناوین مختلف
* رعایت عدالت آموزشی و جلوگیری از طبقاتی شدن آموزش و پرورش ومبارزه با شکاف طبقاتی
*جلوگیری ازگسترش آموزش برای کنکور که نشانه ای از بی عدالتی آموزشی است. و تغییر اولویت های نظام آموزشی از درس خواندن برای کنکور به مطالعه و مهارت آموزی
* کاستن از تنوع مدارس که تفاوت این مدارس فقط در مقدار پولی است که از اولیا می گیرند و اصلاح روندی که مدارس را به یک نهاد انتفاعی، خودگردان و بنگاه اقتصادی تبدیل کرده است.
*حذف امتحان ورودی از مدارس غیر انتفاعی که ابزاری برای غربالگری دانش آموزان با هوش ومستعد شده است .
ب ) مشارکت جویی ، مشارکت پذیری و قانونمداری
* توسعه مشارکت های مردمی و واگذاری تصدی گری به مردم و تقویت نقش نظارتی آموزش و پرورش
*آموزش مدنی و حقوق شهروندی
* آشنایی معلمان و دانش آموزان با حقوق و تکالیف خود در جامعه با هدف نهادینه کردن فرهنگ قانون گرایی
* تامین امنیت جسمی و روحی دانش آموزان در مدرسه به نحوی که هیچ معلم و مدیری نتواند به خود اجازه دهد به دانش‌آموزان توهین کند. با لحن و کلام درشت با دانش‌آموزان سخن بگوید.
*به رسمیت شناختن حق اعتراض وانتقاد دانش آموزان و معلمان به صورت فردی و جمعی تا حصول نتیجه .
* آموزش نقد و بررسی طرح ها و برنامه ها و ایجاد کرسی های آزاد اندیشی
*کاهش تاکیدات سیاسی و ایدئولوژیک ( آموزش و پرورش نباید در خدمت دستگاه ها و نهاد های سیاسی کشور باشد.)
* حذف شعارها ، بخشنامه ها ، کتابها و جزواتی که بر پایه ایجاد نفرت از کشورهای دیگر طراحی شده است
*ایجاد بستر های لازم برای حضور دانش آموزان و،معلمان و ... درشبکه های اجتماعی فعال درفضای مجازی از قبیل فیس بوک و .......... جهت پاسداری از هویت ایرانی – اسلامی
ج ) موضوعات آموزشی و پرورشی
* استفاده از کارشناسان خبره در تعلیم و تربیت و تخصصی دیدن آموزش و پرورش بر اساس دستآوردهای نوین متخصصین علوم تربیتی و انتصاب مدیران شایسته ، مجرب و آگاه
* مدیریت بر استعداد دانش آموزان و آموزش آنان بر اساس استعداد
*ارتقائ کیفیت آموزشی و تربیتی در مدارس دولتی 
*تجهیز مدارس به تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی به روز
* توجه به هنر ، مسایل واقعی زندگی ، آموزش مهارت های زندگی ، تحصیلی و شغلی .
* آموزش استفاده پیشرفته از کامپیوتر و تهیه محتوای آموزشی الکترونیکی به معلمان و توسعه فنآوری های آموزشی در مدارس
* اصلاح محتوای آموزشی ، نحوه ارزشیابی ، آزمون‌ها و سنجش آموزشی با مشارکت معلمان
* عدم تاکید بر ارائه درصدهای قبولی بالا به هر طریق ممکن و فشار مدیران به معلمان برای نمره دادن و ارفاق کردن جهت گزارش‌هایی که تصنعی بودن آن‌ها وجدان معلمان را می‌آزارد .
* ارائه آمار واقعی از کودکان بازمانده از تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی و ایجاد امکانات برای بازگشت آنها به مدرسه 
*برقراری تعامل سازنده با دیگر کشور های جهان و استفاده از تجارب تخصصی آنان در ارتقائ سطح آموزش و پرورش کشورمان و تلاش جهت ایجاد بستر های لازم برای رفت آمد های علمی و شرکت در همایش ها و کنفرانس های بین المللی
* پرهیز از مدرک گرایی و تلاش برای آموزش شیوه های تحقیق و پژوهش و متد های مطا لعه موثر
* نیاز سنجی از رشته های مورد نیاز اجامعه و هدایت دانش آموزان به تحصیل در آن رشته ها
* تخصیص قسمتی از ساعات آموزشی به زنگ انشائ ، گفتگو و کتابخوانی
* توسعه خلاقیت محوری بین دانش آموزان
د ) منزلت و معیشت معلمان 
* بازگرداندن محروم شدگان از حقوق قانونی خود در جریان برخورد های سلیقه ای و سیاسی و احقاق حقوق ایشان
*ارتقائ جایگاه منزلتی و معیشتی معلمان چرا که معلمان ستون فقرات آموزش و پرورش هستند و نباید نیازمند شغل دوم باشند .
* ایجاد نظام رتبه بندی معلمان براساس صلاحیت های فردی ، حرفه ای و ایجاد ابزار های انگیزشی در تقویت جایگاه حرفه ای و معیشتی معلمان .
* تلاش برای تبدیل فرهنگ شفاهی به فرهنگ کتبی
* زنان در صحنه های سیاسی اجتماعی و مدیریتی تفاوتی با مردان ندارند . باید از جایگاه و منزلتی که اسلام و قرآن برایشان به ارمغان آورده اند بهره مند گردند و ایجاد بستر مناسب برای حضور برابر و موثر زنان در عرصه های مدیریتی و تصمیم گیری از اعتقادات دولت تدبیر و امید است .
* احترام به حوزه خصوصی زندگی شهروندان و عدم مداخله دولت در امور فردی و خصوصی مردم
* نهادینه کردن تجمع ها و تظاهرات قانونی به منظور بیان اعتراضات و دیدگاه ها توسط احزاب ، نهاد های صنفی و آحاد ملت
*رعایت اصل شایسته سالاری و شایسته گزینی و توزیع فرصت های اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی ، اداری و ....... بدون هر گونه تبعیض
* از میان بردن نگاه امنیتی و پلیسی در آموزش و پرورش با تشکر
مجمع فرهنگیان ایران اسلامی6- پیشنهاد می کنیم که وزارت اموزش و پرورش کمک کند تا دفاتر خدماتي الكترونيك آموزش و پرورش در دولت يازدهم راه اندازی شود. دفاتری همانند پلیس +10
5- پیشنهاد می شود که نسبت به ايجاد فضاي مجازي آموزش براي معلمان و ارتقاء کیفیت کار انها اقدام شود
6-طرح تاسیس کانون حامیان مدارس دولتی ( هر مدرسه یک حامی) جهت جلب حمايت خيرين از مدارس دولتی پيشنهاد شد. به این صورت که خیرین در هزینه های مدارس دولتی با اموزش و پرورش همکاری نمایند
7- دیگر پیشنهاد مجمع به وزیر آموزش و پرورش راه اندازي خانه ي تشكل ها برای حمایت ازهمه تشکل های صنفی ، علمی وسیاسی فرهنگیان و دانش آموزان است.
ما انتظار داریم همانگونه که ما حامی دولت هستیم،از شما هم حمایت می کنیم شما هم ما را از خودتان بدانید و از مشورت های تشکل ما استفاده کنید 
آقاي نمازي:جناب آقای نمازی به محدوديت منابع اموزش و پرورش اشاره نمود و در ادامه خواستار برداشتن فضاي امنيتي در سطح مناطق و نواحی اموزش و پرورش در سطح کشور شدخانم سليمي:
خانم سلیمی خواستار توجه بیشتر به مدارس عادی دولتی شد چرا که دانش اموزان اقشار آسیب پذیر جامعه را تشکیل می دهند و خواستار توجه به فرصت های برابر آموزشی شد. در ادامه وی پيشنهاد کرد که آموزش و پرورش با همكاري بهزيستي نسبت به کمک به کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست اقدام نمایند.اقای طالب زاده:
طبقاتی شدن آموزش و پرورش باعث آسیب زدن به رسالت ان شده است. وی خواستار تدوین سیاستهای آموزشی و پرورشی ، اجرای طرح های جدید با عنوان حقوق شهروندی در دوره ی ابتدایی شد که دانش اموزان با یک طرح ملی با سبک زندگی ایرانی اسلامی آشنا شوند . وی پیشنهاد داد که وزیر از مشاورانی استفاده نمایند که خود اعلان امادگی کنند بدون هیچ گونه حقوق و مزایا خدمات مشاوره ای ارائه نمایند.خانم مینای پور:
ایشان اشاره ای به رزومه ی کاری وزیر نمودند که وی بعد از شش ماه اول خدمت خود رئیس منطقه شده اند و با 5 سال سابقه معاون وزیر شده اند. پس در حال حاضرهم به جوانان بیشتر اعتماد شود و پست های کلیدی را به انها واگذار نمایندآقای رحمانی:
رحمانی با اشاره به ضعف نیروی انسانی و کمبود مشاور در سطح شهر تهران گقت: مشاوران در شهر تهران الان 970 نفر هستند،شامل 730 نفر زن و 240 نفر مرد، که برای رسیدگی به آسیب های اجتماعی تعداد انها بسیار محدود است.ا یشان با اشاره به نتایج پزوهشی ارائه ی روش مقابله با استرس دانش اموزان صورت گرفته اینگونه گفت: 32 درصد انها احساس عدم موفقیت در مدرسه را دارند، 66 درصد آنها حمایت دوستان را عنوان می کنند و کمتر از 3 درصد آنها حمایت خانواده را ذکر کرده اند. وی گفت که مشاورین می بایست از بدنه آموزش و پرورش باشند نه سایر ارگانها !خانم صفاییان:
ایشان با اشاره به فضای مجازی و عدم محدودیت آن و تعامل دوطرفه که اخلاق سازنده را ایجاد می نماید. ایجاد رادیو که به فرهنگ شفاهی مردم نزدیکتر است را مورد توجه قرار دهیدو از وزیر ، معاونین و مدیران کل ستادی و استانهاخواست که در شبکه های اجتماعی فعال در فضای مجازی حضور فعال داشته باشند آقای همتی:
وی گفت ما معلمان تحول خواه هستیم، بیشترین مشکل ما در استان عدم تغییر مدیر کل استان روسا ی ادارات و معاونین آنهاست . وی اشاره به زنگ انشاء کرد که وقتی معلم فضای حرف و سخن ندارد چگونه از دانش اموزان انتظار نقد داشته باشیمآقای پروین از سیستان و بلوچستان:
ایشان با توجه به مشکلات کلی که همه ی مناطق اموزش و پرورش کشور با ان روبروست گفت که تایید رتبه ی بازنشستگان مورد توجه قرار گیرد و همچنین افزایش فوق العاده سختی کار به فرهنگیان این استان تعلق گیرد چرا که شرایط سخت زندگی و کاری در این استان با توجه به طوفان های شدید و گرمای بالای 50 درجه حکم فرماست . همه کارکنان دولت در این استان فوق العاده حق مرزی می گیرند غیر فرهنگیان که این امر تبعیض آشکاری است که باید بر چیده شود.آقای غفاری از زنجان:وی به حذف مردودی اشاره نمود که باعث مشکلات زیادی برای نظام اموزش و پرورش شده است ، همچنین با انتقاد از استخدام نیروهای خدماتی به عنوان معلم و اموزگار خواستار متوقف شدن روند تبدیل این نیروها به معلم و آموزگار شد.و در ادامه وضعیت آموزش پرورش استان را خوب توصیف کردند آقای عبدالحسینی
شوق و شوری که مد نظر ما بوده مانند سایر وزارتخانه ها اتفاق نیفتاده است. همکاران در زنگ تفریح از عملکرد سایر وزرا صحبت می کنند . مدیران با دلهره کار می کنند
آقای دکتر حسینی:
ایشان به چهار مولفه آموزشی اشاره نمودند. در ابتدا اهمیت آموزش نیروی انسانی صحبت نمودند و اینکه هر معلم پروفایلی داشته باشد و مشخص شود در چه سطحی باید اموزش ببیند. نظام انگیزشی برای معلم و مدیر اموزشگاه تعریف شود. اخلاق مداری به جای تظاهر به فرائض دینی تبلیغ گرد
خلاصه ای از گفته هاي وزير در اين جلسه
پس از صحبتهای اعضای مجمع فرهنگیان ایران اسلامی نوبت به وزیر اموزش و پرورش رسید. دکتر فانی در ابتدا ضمن خیر مقدم به اعضای مجمع فرهنگیان و پوزش بابت تاخیری که در شروع جلسه پیش امد در پاسخ به نظرات،پیشنهادات و انتقادات اعضای مجمع بطور حلاصه به نکات زیر اشاره نمودند1-جنس كار آموزش و پرورش متفاوت است و قابل مقايسه با هيچ وزارتخانه اي نيست و حتي تغيير كوچك سخت است. نمونه سختي كار كمبود50000 هزار معلم در دوره ي ابتدايي با توجه به طرح 6-3-3 آموزشی است.2- هدف گذاري از ابتدا بايد آغاز شود.تغيير نظام آموزشي كار يك شبه نيست3- اخلاق من اخلاق معلمي است. خودم مدارس نمونه دولتي براي مناطق جنوب شهر و دانش آموزان كم برخوردار تاسيس كردم كه بتوانند وارد دانشگاه شوند كه متاسفانه در مناطق 1 تا 6 هم ايجاد شده است5-از وقتي اموزش و پرورش را تحوبل گرفته ام بدهكار است. وبزرگترين خدمت من به همكاران پرداخت حقوق آنها در 17 اسفند 92 بود6-بدنه آموزش و پرورش امنيتي نيست. بيشترين انتصابات در دولت يازدهم در اموزش و پرورش انجام شده است7- در هيچ وزارتخانه اي در اين حد جابجايي نداشته ايم. آموزش و پرورش در تغييرات پيشتاز دولت يازدهم بوده است
8-بيمه طلايي كه از بيمه ي ايران به آتيه سازان به بيمه ي ايران واگذار شده است هزينه ي عينك را هم به عهده گرفته است9- هدف ما تربيت كارشناس ارشد در وزارت آموزش و پرورش است مانند برنامه ي آموزشي در دانشگاه فرهنگيان.10- بدنه ي آموزش و پرورش تحت فشاز زيادي است. هيچ اعتباري تعريف نمي شود مگر چك آن سنجاق شود11- .............
یکشنبه, 08 تیر 1393

نشست اعضای شورای مرکزی مجمع فرهنگیان شهرستان خمین با فرماندار
در این نشست ابتدا سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان با اشاره به اهمیت فرهنگ در شخصیت بخشی به جامعه اظهار داشت : بدون شک بالاترین عنصری که در موجودیت هرجامعه دخالت اساسی دارد، فرهنگ آن جامعه است و اساسا فرهنگ هر جامعه، هویت و موجودیت آن جامعه را تشکیل می دهد . وی در ادامه با اشاره به نقش فرهنگ در توسعه جامعه افزود : مبنای هرنوع توسعه ، توسعه فرهنگی است و از آنجا که دغدغه اصلی دولت ها رسیدن به توسعه همه جانبه است و مبنای این توسعه نیز ؛ انسان ؛ بعنوان موجودی فرهنگی می باشد ، زیربنای توسعه حقیقی و پایدار توسعه فرهنگی خواهد بود . فرماندار شهرستان در ادامه با اشاره به بعضی مشکلات آموزش وپروش بعنوان متولی بحث فرهنگ در شهرستان ، دو شیفته بودن تعدادی از مدارس وهم چنین کمبود نیروی انسانی را از جمله این مشکلات دانست واز مجمع فرهنگیان شهرستان خواست تا با همفکری وتعامل بیشتر با شورای آموزش وپرورش در این خصوص بحث وبررسی واتخاذ تصمیم گردد . حضور یکی از اعضای مجمع فرهنگیان بعنوان نماینده این مجمع در جلسات شورای آموزش وپرورش ، تشکیل اتاق فکر و همفکری فرهنگیان در جهت توسعه و پیشرفت شهرستاناز دیگر مواردی بود که فرماندار شهرستان برآن تاکید نمودند . در ادامه نشست نیز اعضای شورای مرکزی مجمع فرهنگیان شهرستان ضمن توضیح در خصوص اعضای تشکیل دهنده ، اساسنامه واهداف مجمع فرهنگیان شهرستان در خصوص مسائل ومشکلات فرهنگی شهرستان مطالبی را ارائه نمودند .
اعضای مجمع فرهنگیان ایران اسلامی خمین عبارتند از : سید محسن رضایی - مهدی حیدری - مهدی محمدی - عباس زاهدی - احمد زاهدی - سیف اله مظفری

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید

حالت های رنگی